17° Açık

 YARIŞMALARDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ !

Güncel - Haziran 8, 2023 1:22 pm A A

 YARIŞMALARDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ !

05-09 Haziran Türkiye Çevre Haftası Tekirdağ Etkinlik Programı kapsamında Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ve Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün birlikte düzenlediği “Temiz Deniz, Temiz Dünya” konulu resim, şiir ve kompozisyon dallarındaki yarışmalarda dereceye girerek ödül almaya hak kazanan öğrencilere ödülleri, Vali Aziz Yıldırım, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Kaan Sinan Tohumcu ve İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan tarafından taktim edildi.

Tekirdağ Valiliği’nde düzenlenen taktim töreninde konuşan Vali Yıldırım, öğrencileri tebrik ederek başarılarının devamını diledi. “Denizlerin temiz olması, içinde yaşayanların biz karada yaşayanların hayatiyetini sürdürmesi için kritik öneme sahip. Denizlerimizi temiz tutalım, kirlenmemesi için hassasiyet gösterelim.” dedi.

ERGENE GÜNCEL HABER

Güncel - 1:22 pm A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.