YARIŞMALARDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ !

YARIŞMALARDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ !
05-09 Haziran Türkiye Çevre Haftası Tekirdağ Etkinlik Programı kapsamında Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ve Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün birlikte düzenlediği “Temiz Deniz, Temiz Dünya” konulu resim, şiir ve kompozisyon dallarındaki yarışmalarda dereceye girerek ödül almaya hak kazanan öğrencilere ödülleri, Vali Aziz Yıldırım, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Kaan Sinan Tohumcu ve İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan tarafından taktim edildi.
Tekirdağ Valiliği’nde düzenlenen taktim töreninde konuşan Vali Yıldırım, öğrencileri tebrik ederek başarılarının devamını diledi. “Denizlerin temiz olması, içinde yaşayanların biz karada yaşayanların hayatiyetini sürdürmesi için kritik öneme sahip. Denizlerimizi temiz tutalım, kirlenmemesi için hassasiyet gösterelim.” dedi.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
