VALİ AZİZ YILDIRIM (LGS) SINAVI’NDA TAM PUAN ALAN ÖĞRENCİLERİ TEBRİK ETTİ !

VALİ AZİZ YILDIRIM (LGS) SINAVI’NDA TAM PUAN ALAN ÖĞRENCİLERİ TEBRİK ETTİ !
Vali Aziz Yıldırım, 2023 Yılı Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Sınavı’nda 500 Tam Puan alıp “Türkiye Birincisi” olarak ilimizi gururlandıran Özel Bahçeşehir Ortaokulu öğrencileri Defne Sert ve Zeynep Ada Özgöç ile Çerkezköy Yusuf Şenel Ortaokulu öğrencisi Duru Doğa Yıldıran’ı tebrik ederek hediye taktim etti.
Öğrencilere gitmek istedikleri lise ve gelecek hedefleri hakkında sohbet eden Vali Yıldırım, öğrencilere birtakım tavsiyelerde bulundu.
Ardından bir konuşma yapan Vali Yıldırım; “İlimiz için iftihar vesilesi oldunuz. Sizleri kutluyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Sizlerin yetiştiren ailelerinize, öğretmenlerinize ve okul idaresine teşekkür ediyorum” dedi.
Ziyaret sırasında İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Hasan Basri Kuzu, öğretmenler ve öğrenci velileri de yer aldı.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
