VALİ AZİZ YILDIRIM, İŞKUR İL MÜDÜRLÜĞÜ BİNASINDA İNCELEMELERDE BULUNDU
Diğer -
Ocak 13, 2023 11:04 am
A
A

VALİ AZİZ YILDIRIM, İŞKUR İL MÜDÜRLÜĞÜ BİNASINDA İNCELEMELERDE BULUNDU
Vali Aziz Yıldırım, Süleymanpaşa İlçesi’nde yapımı tamamlanmak üzere olan İŞKUR İl Müdürlüğü binasında incelemelerde bulundu.
Müdürlük binasını inceleyen Vali Yıldırım, yapılan binanın vatandaşlarımızın hizmetine açılabilmesi için eksiklerin bir an önce tamamlanması yönünde yetkililere talimat verdi.
Vali Aziz Yıldırım’ın incelemeleri esnasında; İşkur İl Müdürü Yaşar Esen, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Kaan Sinan Tohumcu ve Sosyal Güvenlik İl Müdürü Fatma Derya Alan hazır bulundu.
ERGENE GÜNCEL HABER
BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
