VALİ AZİZ YILDIRIM ERGENE ŞEHİT VE GAZİ AİLELERİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ

Vali Aziz Yıldırım, Tekirdağ’ın Ergene ilçesini ziyaret etti.
Ziyaretleri sırasında ilk olarak Ergene Şehit ve Gazi Aileleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’ni ziyaret etti.
Ziyarette dernek başkanı Mustafa Erden Vali Yıldırım’a faaliyetleri hakkında bilgi verdi.
Ardından konuşan Vali Yıldırım; “Şehitlerimize ve Gazilerimize minnet borçluyuz. Vatanın bölünmez bütünlüğü için hayatını kaybeden tüm Şehitlerimize ve canlarını ortaya koyan Gazilerimize minnettarız. Şehitlerimizin aileleri bizim ailelerimizdir. Gazilerimiz ve aileleri bizim ailelerimizdir. Allah bizi Şehitlerimize ve Gazilerimize karşı mahcup etmesin.” dedi.
Vali Yıldırım’a ziyaretleri esnasında Ergene Kaymakamı Mehmet Emin Taşçı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Hakan Fındık, İl Jandarma Komutan Yardımcısı J. Alb. Uğur Dalgıç ve ilçe protokolü eşlik etti.
Ziyaret, Şehitlerimiz ve Gazilerimiz için yapılan duanın ardından sona erdi.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
