TEKİRDAĞ İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN UYUŞTURUCU TACİRİNE SUÇÜSTÜ !!!
Diğer -
Ekim 1, 2022 9:17 am
A
A

Emniyet güçleri tarafından, Tekirdağ Süleymanpaşa ‘da ticari taksi içerisinde 2.688 adet uyuşturucu bulundu.
Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik suçlarla mücadele ekipleri aldıkları ihbarı değerlendirdi. TOKİ uygulama noktası civarında bir ticari taksiyi durduran Narkotik Şube, taksi de 2.688 adet uyuşturucu hap buldu. Taksi de H.A. isimli şüpheli ise polis ekipleri ile birlikte sorgusu alınmak üzere Emniyet Müdürlüğüne götürüldü. İfadesi alınarak işlemleri tamamlanan H.A. adli mercii’lere sevkinin ardından Nöbetçi Mahkemeye çıkarılarak tutuklandığı bildirildi.
ERGENE GÜNCEL HABER
BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
