TEKİRDAĞ ‘DA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ TÖRENLE KUTLANDI!

TEKİRDAĞ ‘DA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ TÖRENLE KUTLANDI!
Tekirdağ’da İstiklal Marşının Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Kabul Edilişinin 102. Yıl Dönümü ve İstiklal Şairi Mehmet Akif Ersoy’u Anma Programı, Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi’nde düzenlendi.
Programa Vali Aziz Yıldırım’ın yanı sıra Garnizon Komutanı Tuğg. Şahin Yenilmez, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mümin Şahin, Vali Yardımcısı Asalet Karabulut, il protokolü, kurum müdürleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşının okunması ile başladı.
Ardından Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Günü etkinlikleri kapsamında ilimiz genelinde düzenlenen İstiklal Marşı’nı güzel okuma ve İstiklal Marşı konulu resim yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri, Vali Aziz Yıldırım ve protokol üyeleri tarafından verildi.
Akabinde İstiklal Marşının 9 kıtası yarışmada dereceye giren öğrenciler tarafından, son kıtası ise protokol üyeleri ve vatandaşlarımız tarafından okundu.
İstiklal Marşının okunmasının ardından Yahya Kemal Beyatlı Güzel Sanatlar Lisesi’nin hazırlayıp sunduğu program izlendi. Milli Şairimiz Mehmet Akif Ersoy’un hayatı ve İstiklal Marşını yazma sürecinin anlatıldığı program izleyicilerin büyük beğenisini kazandı.
Ardından Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve Namık Kemal Evi Derneği tarafından hazırlanan “Mehmet Akif Ersoy ve Milli Mücadelemiz Konulu Fotoğraf Sergisi” ve “Mehmet Akif Ersoy Konulu Kitap Sergisi” Vali Aziz Yıldırım ve protokol üyeleri tarafından gezildi.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
