SÜLEYMANPAŞA VE MAMAK KARDEŞ ŞEHİR OLDU

SÜLEYMANPAŞA VE MAMAK KARDEŞ ŞEHİR OLDU
Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, Ankara’nın en büyük ilçelerinden biri olan Mamak Belediye Başkanı Murat Köse ile “Kardeş Belediye” protokolü imzaladı.
İki başkan arasında imzalanan protokol ile Süleymanpaşa Belediyesi ve Mamak Belediyesi “Kardeş Belediye” oldu. Protokole göre, belediyeler arasında başta tarım ve sosyal projeler olmak üzere birçok alanda işbirliği yapılacak, ortak proje ve çalışmalar gerçekleştirilecek.
TEKİRDAĞ’DAN ANKARA’YA KARDEŞLİK KÖPRÜSÜ
Süleymanpaşa ve Mamak’ı kardeş şehir haline getiren protokolü Mamak Belediyesine ziyarette bulunarak, burada düzenlenen törende imzalayan Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, Tekirdağ’dan Ankara’ya uzanan bir kardeşlik köprüsü kurduklarını dile getirdi ve atılan imzaların her iki şehrin vatandaşlarına hayırlı olması temennisinde bulundu. Mamak Belediye Başkanı Murat Köse de Süleymanpaşa ile kardeş şehir olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
YÜKSEL: “İKİ İLÇEMİZE DE HAYIRLI OLSUN”
Protokol imza töreni sonrası açıklamada bulunan Başkan Yüksel, “Süleymanpaşa Belediyesi olarak Ankara Mamak Belediyesi ile ‘Kardeş Belediye’ protokolü imzaladık. Mamak Belediye Başkanımız Sayın Murat Köse ile karşılıklı imzaladığımız protokolle, belediyelerimiz arasında başta tarım ve sosyal projeler olmak üzere, birçok alanda işbirliği yapılması yönünde karar aldık. Her iki ilçemize de hayırlı olsun,” diye konuştu.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
