ŞEHİT ERDEM UÇAR KABRİ BAŞINDA ANILDI !

ŞEHİT ERDEM UÇAR KABRİ BAŞINDA ANILDI !
Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Şehit Komiser Yardımcısı Erdem Uçar’ın vefatının 6’ncı yıldönümü dolayısıyla düzenlenen anma programına katıldı.
Şehit Komiser Yardımcısı Erdem Uçar, vefatının 6’ncı yıldönümünde Çerkezköy Şehitliği’ndeki kabri başında anıldı. Anma programına Belediye Başkanı Vahap Akay’ın yanı sıra Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, İlçe Müftüsü İdris Çatmakaş, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, Şehit Erdem Uçar İmam Hatip Ortaokulu öğretmen ve öğrencileri ile şehidin ailesi ve yakınları katıldı.
Şehit Erdem Uçar İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinin Kuran-ı Kerim tilavetinin ardından İlçe Müftümüz İdris Çatmakaş eşliğinde dualar edildi. Daha sonra Belediye Başkanı Vahap Akay, protokol üyeleri ile birlikte şehidin kabrine karanfil bıraktı
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
