SAĞLIK-SEN ŞUBE BAŞKANI VALİ AZİZ YILDIRIM’I ZİYARET ETTİ
Güncel -
Mayıs 30, 2023 12:28 pm
A
A

SAĞLIK-SEN ŞUBE BAŞKANI VALİ AZİZ YILDIRIM’I ZİYARET ETTİ
Geçtiğimiz günlerde Sağlık-Sen Tekirdağ Şube Başkanı seçilen Hüseyin Avni Yeniay ve Sağlık-Sen Tekirdağ Şubesi Yönetim Kurulu Üyeleri, Vali Aziz Yıldırım’ı makamında ziyaret etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Yıldırım, Başkan Yeniay ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile bir süre sohbet etti. Başkan Yeniay’a yeni görevinin hayırlı olmasını temenni ederek başarılar diledi.
ERGENE GÜNCEL HABER
BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
