ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, 2022-2023 eğitim-öğretim yılının sona ermesi ile birlikte karne heyecanı yaşayan öğrencilerle buluştu.
Süleymanpaşa Belediyesi Altınova Mahallesi Çocuk Akademisinde Okul Öncesi Montessori eğitimi gören 3-6 yaş arası öğrencileri ilk sömestr karnelerini takdim eden Yüksel, minikleri 23-28 Ocak tarihleri arasında Süleymanpaşa Belediyesi tarafından Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezinde düzenlenecek olan Yarıyıl Şenliğine davet etti.
Başkan Yüksel, Çocuk Akademisinin ardından Mevlana İlkokulunda düzenlenen karne törenine de iştirak etti. Sınıfları ziyaret ederek karnelerini alan öğrencileri tebrik eden Yüksel, törende yaptığı konuşmada Süleymanpaşa Belediyesi Yarıyıl Şenliği ile bilgi verdi ve çocuklara tatili iyi değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
YÜKSEL: “ÖĞRENCİLERİMİZİ TEBRİK EDİYORUM”
Törenin ardından konuyla ilgili açıklamada bulunan Yüksel, “2022-2023 Eğitim-Öğretim yılının ilk dönemini tamamlayan öğrencilerimizle bir araya gelerek karnelerini dağıttık. Süleymanpaşa Belediyesi Çocuk Akademisinde öğrenim gören çocuklarımızla, Mevlana İlkokulundaki çocuklarımızın heyecanını paylaştığımız karne etkinliğinde, iyi tatiller dilediğimiz çocuklarımızı, sömestr tatili boyunca Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi’nde düzenleyeceğimiz ücretsiz etkinliklerimize davet ettik. Bu vesileyle bir kez daha dönemi başarıyla tamamlayan öğrenci kardeşlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, ikinci yarıyılda daha büyük başarılara imza atmalarını temenni ediyorum,” diye konuştu.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
