MİLYONLUK PROJEDE İLK HASAT

KEŞAN BELEDİYESİ SERALARINDA İLK HASAT YAPILDI
MİLYONLUK PROJEDE İLK HASAT
Keşan Belediyesi’nin Trakya Kalkınma Ajansı’nın hibe destekleriyle “Yıl Boyu Üretim ve İstihdam ile Okula Giden Mutlu Çocuklar” projesi kapsamında kurduğu 20 adet serada ilk hasat yapıldı.
Seraların bulunduğu alana Belediye Başkan Yardımcısı Tahir Özçınar ile gelen Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Naile Küçük’e ait serada yapılan ilk hasadın hayırlı olmasını diledi.
Tarım belediyeciliği başlığı altında Trakya Kalkınma Ajansı ile İzzetiye Mahallesi’nde sera kurduklarını belirten Helvacıoğlu, “Roko ve semiz otunda ilk hasadımızı gerçekleştiriyoruz. Sevinçliyiz, ilaç kullanılmadan üretim yaptık. Naile hanım tarafından özenle yetiştirildi. Biz de destek olduk, Dalından Manav da semiz otu ve rokonun birer kasasını temsili olarak almak üzere yanımda oldu. Bugün mutluyuz, evladımız olmuş gibi sevinçliyiz. O kadar güzel ki ne gübre ve ne ilaç. Tarım belediyeciliği başlığındaki emeklerin karşılığını almaya başladık. Hanım seracılarımızın olması bize güç verdi. Doğru yoldayız. Kalkınma ajansımıza ve görevli personelimize teşekkür ederiz.”
Daha sonra söz Küçük ise ilk hasadı gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, şunları söyledi: “Ürünlerimizi 1 ayda yetiştirdik. Emek verdik. Sevgimizi kattık buraya.”
Manav sahibi Gürsel Debreli ise Keşan Belediyesi’ni yaptığı çalışmadan ötürü kutlayarak, “Son derece önemli bir çalışma. Bu faaliyeti önemsiyorum. Zahmetli ve sıkıntılı bir işe girmişsiniz ama başaracağına inanıyorum. Elde edilen ürün çok kaliteli. Daha farklı ürünler de yetiştirilecektir. Yeter ki kaliteli ürün çıksın pazarlamak çok kolay. Burasını en iyi şekilde destekleyeceğiz. Bölgemize hayırlı olsun.” şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından Helvacıoğlu seralarda incelemelerde bulundu.
ERGENE GÜNCEL HABER


-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
