MARMARAEREĞLİSİ’NDE AŞURE VE KURBAN PROGRAMI DÜZENLENDİ !
Güncel -
Ağustos 1, 2023 8:56 am
A
A

MARMARAEREĞLİSİ’NDE AŞURE VE KURBAN PROGRAMI DÜZENLENDİ !
Vali Aziz Yıldırım, Cem Vakfı Marmaraereğlisi Şubesi tarafından düzenlenen Muharrem Ayı Aşure ve Kurban Programı’na katıldı.
Düzenlenen programda Muharrem ayı münasebetiyle pilav ve vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Vali Yıldırım, vatandaşların Muharrem Ayı’nı tebrik ederek programı düzenleyen Cem Vakfı Marmaraereğlisi Şubesi Başkanı Ali Karakuş ve emeği geçen diğer yetkililere teşekkür etti.
Marmaraereğlisi ilçesinde düzenlenen programa Vali Aziz Yıldırım’ın yanı sıra Tekirdağ Milletvekili Mestan Özcan, Marmaraereğlisi Kaymakamı Gökhan Gürbüzerol, Marmaraereğlisi Belediye Başkanı Hikmet Ata, Cem Vakfı Marmaraereğlisi Şubesi Başkanı Ali Karakuş ve vatandaşlar katıldı.
ERGENE GÜNCEL HABER

BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
