LİSE ÖĞRENCİLERİ VALİ AZİZ YILDIRIM’I MAKAMINDA ZİYARET ETTİ !
Güncel -
Temmuz 28, 2023 12:46 pm
A
A

LİSE ÖĞRENCİLERİ VALİ AZİZ YILDIRIM’I MAKAMINDA ZİYARET ETTİ !
Vali Aziz Yıldırım, farklı spor branşlarında ulusal ve uluslararası müsabakalarda dereceye giren Çorlu Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Lisesi öğrencilerini makamında kabul etti.
Ziyaret sırasında öğrencilerle sohbet ederek çeşitli hediyeler taktim eden Vali Yıldırım “Sizleri, ailelerinizi ve hocanızı tebrik ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.” dedi.
Öğrencilere ziyaretleri sırasında İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan, Çorlu Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Lisesi Müdürü Rıfat Avcı, Çorlu Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Lisesi Müdür Yardımcısı Gülçin Develi eşlik etti.
ERGENE GÜNCEL HABER
BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
