KENT ORMANI’NDA KIŞ SAATİ DÖNEMİ!

KENT ORMANI’NDA KIŞ SAATİ DÖNEMİ!
“6 ayda 50 binden fazla ziyaretçi”
Lüleburgaz Belediyesi Kent Ormanı’nda kış saati uygulaması 7 Kasım Pazartesi itibariyle başlıyor. Mayıs ayından bu yana geçen 6 ayda 50 binden fazla ziyaretçiyi ağırlayan Kent Ormanı’nda giriş saati 09.00, araçla son giriş saati 18.00 ve çıkış saati 19.00 olarak belirlendi.
Lüleburgaz Belediyesi Kent Ormanı havaların soğuması ve erken kararmasıyla birlikte kış saati uygulamasına geçiyor. Her geçen yıl ilginin katlanarak arttığı Kent Ormanı’nda kış saati uygulaması 7 Kasım Pazartesi günü başlıyor. Buna bireyler sabah 09.00 ile 19.00 saatleri arasında Kent Ormanı’na gelebilecek. Ancak taşıtla son giriş saati ise 18.00 olacak.
6 ayda 50 bin ziyaretçiyi geçti!
Açıldığı ilk günden bu yana büyük ilgi gören ve vatandaşın hizmetine etap etap sunulacak olan Lüleburgaz Kent Ormanı’na Mayıs-Kasım arasındaki 6 aylık dönemde 50 binden fazla ziyaretçi geldi. Kentin hemen yanı başında vatandaşların aileleri ve arkadaşlarıyla birlikte nefes alabileceği yeşilin içinde bir ortam olan Kent Ormanı’nda yaz saati uygulaması bahar döneminde başlayacak.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
