KARATECİLER VE ATLETLER BAŞARIYLA DÖNDÜ !

KARATECİLER VE ATLETLER BAŞARIYLA DÖNDÜ !
Keşan Belediyesi Karete ve Atletizm Takımları İstanbul’da düzenlenen yarışmalarda birbirinden değerli başarılar elde etti.
İller Arası Türkiye Şampiyonası Karate Turnuvası 20 Mayıs 2023 Cumartesi, “İstanbul’u Koşuyorum” maratonu ise 21 Mayıs 2023 Pazar günü gerçekleştirildi.
“İstanbul’u Koşuyorum” maratonunda erkeklerde Ahmet Tek 4. Hasan Karakaş 6. ve Mehmet Demir 7.‘ilk elde ederken bayanlar da Evin Kaya 4., Cansu Aydın 5. oldu.
Karate takımı ise İller Arası Türkiye Şampiyonası’nda madalya ile döndü.
2014 doğumlu erkekler +40 kg’da Efe Avcu 3. olarak bronz madalya almaya hak kazandı.
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, sporcuları örnek mücadeleleri için kutlarken, başarılarının artarak devam etmesini diledi.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
