KARATE TAKIMI TÜRKİYE 5’İNCİSİ OLDU

KARATE TAKIMI TÜRKİYE 5’İNCİSİ OLDU
Çerkezköy Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Karate Takımı, Sakarya’da düzenlenen Türkiye Kulüpler Arası Büyükler Takım Karate Şampiyonası’nda 5’inci oldu.
Türkiye Kulüpler Arası Büyükler Takım Karate Şampiyonası 25-27 Kasım 2022 tarihleri arasında Sakarya’da gerçekleştirildi. Çerkezköy Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Karate Takımı da katıldığı şampiyonada toplam 307 takım mücadele etti. Murat Kıroğlu, Sabri Kıroğlu ve Mustafa Oğulcan Alımcı’dan oluşan takım Büyük Erkekler Takım Kata dalında yarıştı. Turnuvada toplam 6 turda mücadele eden Çerkezköy Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Karate Takımımız, 3’üncülük maçını kaybederek turnuvayı 5’inci sırada tamamladı.
Her zaman sporun ve sporcunun yanında olduklarını ifade eden Belediye Başkanı Vahap Akay, “Çerkezköy Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Karate Takımımız, Türkiye Kulüpler Arası Büyükler Takım Karate Şampiyonası’nda 307 takım arasında 5’inci olarak bizleri gururlandırdı. Sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” açıklamalarında bulundu.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
