KALKINMA AJANSI BÖLGE TOPLANTISI KIRKLARELİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ !
Diğer -
Aralık 14, 2022 10:35 am
A
A

KALKINMA AJANSI BÖLGE TOPLANTISI KIRKLARELİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Trakya Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Bölge Toplantısı Kırklareli İlinde Yapıldı.
Trakya Kalkınma Ajansı 2022 yılı Aralık ayı Olağan Toplantısı, Vali Aziz Yıldırım, Kırklareli Valisi Birol Ekici ve Yönetim Kurulu üyelerinin katılımlarıyla Kırklareli Valiliği Atatürk Toplantı Salonu’nda gerçekleşti.
Bir önceki toplantıda alınan kararların görüşülmesi ile başlayan toplantı, Üreten Şehirler Teknik Destek Programı hakkında Kurul’a bilgi verilmesi ile devam etti. Ardından 2022 yılı İnsan Kaynakları Yıllık Raporu görüşüldü. Toplantı Trakya Üniversitesi, Kırklareli Üniversitesi ve Namık Kemal Üniversitesi Rektörlerinin üniversite sunumlarının ardından sona erdi.
ERGENE GÜNCEL HABER
BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
