HALİL İBRAHİM CEBECİ :“MİRASYEDİLER OLARAK TARİHE GEÇECEKSİNİZ”

Ak Parti Ergene Meclis Üyesi Halil İbrahim Cebeci, Meclis toplantısında
Belediye Başkanı Rasim Yüksel’e hitaben;
“MİRASYEDİLER OLARAK TARİHE GEÇECEKSİNİZ” dedi
ERGENE GÜNCEL GAZETESİ OLARAK MECLİS TOPLANTISI SONA ERDİĞİNDE,
HALİL İBRAHİM CEBECİ’YE SORULARIMIZI YÖNELTTİK:
–Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’nün 21.09.2022 tarih ve 556 sayılı yazısına konu olan Velimeşe Mahallesi 805 ada 4 parsel de bulunan 22 adet sanayi dükkânının satılmasıyla ilgili dünkü Meclis toplantısında itirazlarda bulundunuz bu konuda neler söyleyeceksiniz?
— “Belediyemize ait 25 tane sanayi dükkânları yapıldı. Daha biter bitmez satış kararı geldi. Dolayısıyla biz 2021 de 322 dönüm sanayi arazisini sattık 2020 de 205 dönüm Belediye’ye ait arazilerimizi sattık bunlardan 90 milyonu geçik bir para kabaca 100 milyon lira gelir elde ettik zaten bu dükkânların yapımında 7-8 milyon lira bir kaynak kullanılmış sonuç itibariyle biz bu kaynağının 10 katı değerinde sattığımız yer var o yerleri satmamıza gerek yoktu Belediye bunları kiralama yoluyla değerlendirip, hep daimi bir gelir hem de Belediye’nin mülkü olarak kalmasını talep ettik. Çünkü biz 2019’da seçildik her yıl bu Belediye satış yaptı. Yaptığımız satışların karşılığında da bir şey yok dedi.
CEBECİ SÖZLERİNE ŞÖYLE DEVAM ETTİ :
“Mesela 2022 yılında dediler ki, 6 ayda 6 açılış yapacağız, 6 ayda 6 açılış dedikleri Atatürk Evi vardı bunun %65 -70 ‘ine yakın bütçesini Kalkınma Ajansı karşıladı. Marmaracık Gölbaşı vardı oradaki bütçeyi binayı tamamen Büyükşehir Belediyesi yaptı. Düğün salonlarını açtı düğün salonlarını ikinciye açtı aslında daha önce ki dönemlerde yapılan düğün salonlarının açılışını bugün yapmış gibi bir açılış oldu. Bir tek Seyit Onbaşı’yı bu dönem yaptık. Sonuç itibariyle yapılanlarla satılanlar hiç birbirini tutmuyor. Evet, insan sonuçta bir yer satar bizde bireysel olarak kendi yerlerini vatandaş satar ama ne yapıyor bir yerini satarken başka bir değer koyuyor. Biz satarken değer koymuyoruz baktığımız zaman bütçemizde de orda bu tanıtımı yapmışız burada bunu yapmışız Yurt dışını gezmişiz, evet gezilebilir ama planlı olduğunda her şey yapılabilir. Fütursuzca yapılan bir harcama var. Şirketle alakalı bir devir geldi. Sonuç itibariyle komisyona sevk oldu. EBSAN diye bir şirketimiz var bizim Belediye personeline istihdam ettiğimiz ve aynı zamanda da fırın işletmesini yapan. Buraya 2017’de sermaye arttırımı altında bir kılıf oluyor gerçekten. Sermaye artırımı yapıyoruz deyip bazı arsaların devrini yapmışlar”. diye konuştu.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
