GENÇLER GENÇLİK KONSERİ İLE COŞACAK !

GENÇLER GENÇLİK KONSERİ İLE COŞACAK !
Süleymanpaşa Belediyesi, üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencileri başta olmak üzere tüm gençler için moral konseri düzenliyor. Son dönemin en sevilen gruplarından biri olan İkilem, Süleymanpaşalı gençler için sahne alacak.
Sınava hazırlanırken her türlü imkândan ücretsiz ya da cüzi ücretlerle yararlanan üniversite adayları için bir de Gençlik Konseri organize eden kurum, lise son sınıf öğrencilerinin yanı sıra tüm gençlere eğlenceli bir etkinlik sunacak.
ÜNİVERSİTE ADAYLARINA ÇOK SAYIDA HİZMET VERİLİYOR
Üniversite sınavlarına hazırlanan öğrencilere yönelik olarak; gerçek sınav ortamında düzenlenen ücretsiz deneme sınavları, % 40-70 oranında indirimli sınav hazırlık kitapları, Paşa Öğrenci Kart ile aylık ücretsiz internet ve Paşa Kafelerde geçerli harçlık gibi çok sayıda hizmet veren Süleymanpaşa Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda dileyen öğrencileri Anıtkabir’deki resmi törenlere götürmüştü.
GENÇLİK KONSERİNDE İKİLEM SAHNE ALACAK
25 Mayıs Perşembe günü saat 20.00’da, Sahil dolgu alanda gerçekleştirilecek olan konserde, gençler arasında oldukça popüler olan İkilem grubu sahne alacak. Sevilen şarkılarını Süleymanpaşalı gençler için seslendirecek olan topluluk, Süleymanpaşa’da ilk kez konser verecek.
BAŞKAN YÜKSEL’DEN TÜM GENÇLERE DAVET
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, tüm gençleri Gençlik Konserine davet ederek şöyle konuştu: “Sevgili Gençler, bu Perşembe sizler için düzenleyeceğimiz Gençlik Konseri etkinliğimize hepiniz davetlisiniz. Özellikle üniversite sınavına girecek gençlerimizi, sınav stresini azaltmaya yardımcı olacak eğlence dolu bu geceye bekliyor, hepinize şimdiden iyi eğlenceler diliyorum.”
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
