ERGENE’DE NAMIK KEMAL’İN DOĞUMUNUN 182. YILI KUTLANDI

ERGENE’DE NAMIK KEMAL’İN DOĞUMUNUN 182. YILI KUTLANDI
Tekirdağ Ergene‘de Namık Kemal’in doğumunun 182. yıldönümü münasebetiyle anma programı düzenlendi.
Ergene Kültür Merkez’inde düzenlenen programa Ergene Kaymakamı Mehmet Emin TAŞÇI, Ergene Belediye Başkanı Rasim YÜKSEL,İlçe Milli Eğitim Müdürü Özgür PARILTI, Siyasi Partiler, protokol, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katılım sağladı.
Program saygı duruşu, İstiklal Marşının Okunması, Açılış konuşması ve Namık Kemal’i An(la)mak Tiyatrosunun sergilenmesinin ardından sona erdi.
Ergene Anadolu Lisesi Müdürü Kamil Duman” Tekirdağ ilimizin yetiştirdiği Türk Edebiyatına birçok ilkle imza atan kendisinin değimiyle eğlencenin en faydalısı dediği ve Türk Edebiyat tarihinde sahnelenen ilk tiyatro gösterisi olan Vatan Yahut Siliste tiyatrosunda kısa kesitleri canlandıracağız.” dedi.
Ergene Anadolu Lisesi Öğrencileri Ünlü Şair Namık Kemal’in önemli eserlerinden olan Vatan Yahut Siliste, şairin vatan sevgisini derinlemesine anlatan tiyatro oyununu sergilediler.
Ergene Anadolu Lisesi Öğrencileri tarafından sergilenen ‘Vatan Yahut Silistre’ tiyatro oyunu büyük beğeni aldı.
Gösteri toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
