17° Açık

ERGENE’DE 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ TÖRENLE KUTLANDI !

Diğer - Ekim 19, 2022 9:26 am A A

Tekirdağ Ergene ‘de 19 Ekim Muhtarlar günü münasebetiyle tören düzenlendi.

Marmaracık Demokrasi meydanında gerçekleşen törende; Ergene Kaymakamı Mehmet Emin TAŞÇI, Garnizon Komutanı Bülent KASIM, Ergene Belediye Başkanı Rasim YÜKSEL, Muhtarlar, Siyasi Partiler, Protokol ve Basın Mensupları katıldı.

Atatürk Anıtı’na çelenk sunulduktan sonra Program,1 dk’lık saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.

Günün anlam ve önemini anlatan, protokole hitaben konuşmasını yapan Velimeşe Muhtarı Mehmet ERKUL şu sözleri dile getirdi:

“Muhtarlık teşkilatı coğrafyamızda 1829 yılında 19 Ekim günü kuruluş ve çalışmaya başlamıştır. O günden bugüne kendi günümüz olan muhtarlar gününün 8. Yılına görme bahtiyarına ulaşmıştır. Muhtarlarımız vatandaş ile birer köprü görevi görürler, öz veri ve meşakkatli görevini en iyi yapa şeklinde özen gösterirler. Muhtarlarımız halkımızın talep ve problemlerini ve ihtiyaçlarını en kısa yoldan yetkili makamlara arz ederek çözüme vesile olmak hususunda devletin millete uzanan sıcak elidirler. Demokrasinin temel taşı muhtarlardır diyen, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü ve tüm Şehitlerimizi, Gazilerimizi Şehit Muhtarlarımızı başta olmak üzere ebediyete intikal etmiş muhtarlarımızı saygıyla ve minnetle anıyorum” dedi.

ERGENE GÜNCEL HABER

 

Diğer - 9:26 am A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.