ERGENE’DE 15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ KUTLANDI!
Güncel -
Temmuz 16, 2023 9:38 am
A
A

ERGENE’DE 15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ KUTLANDI!
Ergene’de 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü münasebetiyle Velimeşe Şehitliğinde anma programı düzenlendi.
Saygı duruşu, istiklal marşı ve Kuran’ı Kerim okunmasıyla başlayan anma Programına Ergene Kaymakamı Mehmet Emin Taşçı, Garnizon Komutanı Piyade Albay Bülent Kasım, Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, siyasi partilerin ilçe başkanları, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, gaziler, şehit aileleri, muhtarlar ve vatandaşlar katılım sağladı.
Akabinde Velimeşe merkez camisinde mevlit programı, Şehit ailesi ziyaretleri ve şehit Astsubay Ömer HALİSDEMİR parkında gerçekleşen anma programı sona erdi.
ERGENE GÜNCEL HABER

BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
