EN GÜZEL BAHÇE VE BALKON YARIŞMASININ KAZANANLARI BELLİ OLDU !

EN GÜZEL BAHÇE VE BALKON YARIŞMASININ KAZANANLARI BELLİ OLDU !
Keşan Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında, vatandaşların çevreye olan ilgisinin ve çevre bilincinin arttırılması amacıyla düzenlenen En Güzel Bahçe ve Balkon Yarışması’nda sonuçlar belli oldu.
Yarışmada jüri tarafından; balkon, bahçe ve teraslarda; mekanın genel tasarımı, mekanın estetik görünüşü ve bakımlılığı, mekanın işlevselliği, bitki kompozisyonu, kullanılan yapı ve dekorasyon elemanlarının uygunluğu, geri dönüşebilen ya da tekrar kullanım olarak değerlendirilen materyallerin birbiriyle uyumlu kullanımı açısından değerlendirildi.
Park ve Bahçeler Müdürü Ali Caner Serbes, Park ve Bahçeler Müdürlüğü personelleri Pelin Sençper ve Savaş Serbest’ten oluşan jüri, yarışmaya katılan birbirinden güzel bahçe ve balkonlar arasından dereceye giren isimleri kategorilerine göre şöyle belirledi:
Balkon Kategorisi: 1. Yeliz Özdemir, 2. Hasan Topaloğlu, Erkan Balaban
Bahçe Kategorisi: 1. Saliye İrcan, 2. Mehmet Haluk Akay, 3. Nermin Uzun
Yarışmaya katılanlara Keşan Belediyesi seralarında üretilen saksıda çiçek ve devlet tiyatrosu bileti hediyeleri veriliken ayrıca; 1’inci İki gecelik tatil, 2’inci Keşan’da 2 kişilik akşam yemeği ve 3’üncü Keşan’da 2 kişilik kahvaltı kazandı.
Yarışmanın ödül töreni Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında 8 Haziran’da gerçekleştirilecek.
ERGENE GNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
