DÜNYA GÖÇMENLER GÜNÜNDE VALİ AZİZ YILDIRIM’A ZİYARET
Diğer -
Aralık 16, 2022 12:57 pm
A
A

DÜNYA GÖÇMENLER GÜNÜNDE VALİ AZİZ YILDIRIM’A ZİYARET
“18 Aralık Dünya Göçmenler Günü” dolayısıyla, Göç İdaresi Müdürü Ömer Gümüş, Çerkezköy Birleşik Türkmenler Derneği Başkanı Nurettin Nazar, Uluslararası Kongrat Türkleri Derneği Başkanı Rahmatullah Kasımoğlu ve Göç İdaresi Müdürlüğü personeli Vali Aziz Yıldırım’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette dernek başkanları söz alarak Türkiye’nin kendilerine kucak açmasından ötürü müteşekkir olduklarını belirterek şükranlarını ilettiler.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Yıldırım; Milletimizin alicenap bir millet olduğu ve tarih boyunca dünyadaki mazlumlara kucak açtığını ve mazlumların yanında olmaya devam edeceğini ifade etti.
ERGENE GÜNCEL HABER

BENZER HABERLER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
