DEPREMZEDE VATANDAŞLARI ZİYARETTE BULUNDU !

DEPREMZEDE VATANDAŞLARI ZİYARETTE BULUNDU !
Tekirdağ, Kahramanmaraş merkezli depremlerde yıkımın yaşandığı illerden gelen depremzede vatandaşlara kucak açarak onları misafir ediyor.
Vali Aziz Yıldırım ve eşi Güllühan Yıldırım, depremin yaşandığı Gaziantep’ten gelen ve Saray ilçesinde misafir edilen 3 depremzede aileyi ziyaret ederek acılarını paylaştı.
Depremzede vatandaşlarla bir süre görüşen Vali Yıldırım, geçmiş olsun dileklerini iletti. Yakınlarını kaybeden depremzede vatandaşlara başsağlığı ve sabır diledi.
Afetzede vatandaşların ihtiyaç ve taleplerini dinleyen Vali Yıldırım, “Devletimiz ve milletimiz her daim yanınızda. İnşallah bu zor günlerin üstesinden hep birlikte geleceğiz.” dedi.
Vali Aziz Yıldırım ve eşi Güllühan Yıldırım’a, Saray Kaymakamı Adem Ünal ve ilçe protokolü eşlik etti.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
