ÇERKEZKÖY’DE İLKÖĞRETİM HAFTASI’NI KUTLANDI

ÇERKEZKÖY’DE İLKÖĞRETİM HAFTASI’NI KUTLANDI
Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı İlköğretim Haftası kutlama programına katıldı.
ÇELENK TÖRENİ DÜZENLENDİ
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı İlköğretim Haftası kutlama programı saat 10.30’da Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen çelenk töreni ile başladı. Çelenk törenine Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, Belediye Başkanı Vahap Akay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, okul müdürleri, öğretmenler ve veliler katıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çelenginin Atatürk Anıtı’na sunulmasının ardından, saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
HALK EĞİTİM MERKEZİ’NDE YAPILAN TÖREN İLE KUTLANDI
İlköğretim Haftası kutlama programı, çelenk töreninin ardından saat 11.00’da Çerkezköy Halk Eğitim Merkezi’nde düzenlenen etkinliklerle devam etti. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşının okunmasının ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş tarafından günün anlam ve önemine dair bir konuşma yapıldı. Kutlama programında daha sonra öğrencileri tarafından şiirler okundu, oratoryo gösterisi sahnelendi ve Halk Oyunları Ekibinin gösterisinin ardından İlköğretim Haftası kutlama programı ilk ders zilinin Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü tarafından temsili çalınması ile sona erdi.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
