ÇAMLIKÖY JANDARMA ASAYİŞ NOKTASI’NIN AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİ !

ÇAMLIKÖY JANDARMA ASAYİŞ NOKTASI’NIN AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİ !
Vali Aziz Yıldırım, Saray ilçesinde bulunan Çamlıkoy Tabiat Parkı’nda asayiş hizmeti verecek olan Çamlıkoy (Kastro) Jandarma Asayiş Noktası’nın açılışını yaptı.
Emniyet ve asayişin temini ve vatandaşların huzur ve güven içerisinde vakit geçirebilmeleri için kurulan Asayiş Noktası’nın açılışına Vali Aziz Yıldırım’ın yanı sıra Garnizon Komutanı Tuğg. Şahin Yenilmez, Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Ünal Bingül, Başsavcı Vekili Uğur Özcan, İlçe Kaymakamları, İl Emniyet Müdürü Mehmet Hakan Fındık, İl Jandarma Komutanı J. Alb. Ahmet Çetin ve Jandarma personeli katıldı.
Açılışta bir konuşma yapan Vali Aziz Yıldırım: “Burada çok güzel bir doğa parkı var, Milli Parklara ait. Çamlıköy Tabiat Parkı’nda devriye faaliyetleri icra edilecek. atlı jandarma timleri, motosiklet timleri ve trafik timleri belirli periyotlarla görev yapacak. Burada vatandaşlarımızın huzur içerisinde dinlenebilmesi için uygun bir ortam oluşturmaya gayret ediyoruz. Emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Vatandaşlarımız buraya rahatlıkla girebilirler çünkü vatandaşlarımızın güvenliği için gecemizi gündüzümüze katıyoruz. Hayırlı uğurlu olsun.” dedi.
Vali Yıldırım’ın konuşmasının ardından kurdele kesilerek açılış gerçekleştirildi. Ardından Vali Yıldırım ve protokol üyeleri Asayiş Noktası’nı gezdi.
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
