BAŞKANLAR YÜKSEL VE ALBAYRAK’TAN TÜRKİYE ŞAMPİYONU İMAMA ÖDÜL

BAŞKANLAR YÜKSEL VE ALBAYRAK’TAN TÜRKİYE ŞAMPİYONU İMAMA ÖDÜL
Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel ve Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak Kur’an-ı Kerim okuma yarışmasında Türkiye şampiyonu unvanını elde eden Ergene Velimeşe Mahallesi Zümrüt Camii İmam Hatibi Muhammed İsmail Demirel’i başarısından ötürü ödüllendirdi.
Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak ile birlikte sabah namazını Velimeşe Mahallesinde kıldıklarını kaydeden Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, “Bu sabah namazımızı Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanımız Kadir Albayrak ve komşularımızla birlikte Velimeşe Mahallemizde kıldık. Namazın ardından Türkiye Kur’an-ı Kerim okuma birincisi unvanlı Zümrüt Camii İmam Hatibi Muhammed İsmail Demirel hocamıza Kadir başkanımızla birlikte hediyesini takdim ettik” dedi.
Başkan Yüksel ayrıca, “Sabah çorbamızı ise belediye Başkan yardımcılarımız ve meclis üyelerimiz ile birlikte Tekirdağ’ın profesyonel liglerdeki tek temsilcisi Ergene Velimeşespor’umuzun Naim Süleymanoğlu tesislerinde içtik. Kadir başkanımıza bir kez daha ilçemize kazandırdıkları için şükranlarımı sunuyor, yapacağı yeni yatırımlar için Ergene halkım adına şimdiden teşekkür ediyorum” açıklamasında bulundu.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
