AŞEVİ KURULDUĞU GÜNDEN BU YANA 35 BİN 756 KİŞİLİK SICAK YEMEK DAĞITTI

KİSEV (Keşan İyilik Sağlık Vakfı) mütevelli heyeti toplantısı 12 Ekim 2022 Çarşamba günü gerçekleştirildi.
Saat 12.00 sıralarında KİSEV yönetim binasında başlayan toplantıya; Keşan Kaymakamı Cemalettin Yılmaz, Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Keşan Ticaret Borsası Başkanı Necmi Kaymaz, Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Mahmut Demirkan, Keşan Lokantacı Kahveci ve Otelciler Esnaf Odası Başkanı Hüseyin Çakmak, Mustafa Kemal Paşa Mahallesi Muhtarı Bayram Ali Kalfalar katıldı.
Toplantıda KİSEV aracılığıyla vereceğimiz burslarla ilgili başvurular değerlendirilirken, aşevinde yürütülen çalışmalarla ilgili de istişarelerde bulunuldu.
Aşevinin kurulduğu 7 Mart 2022 tarihinden bugüne kadar 35 bin 756 kişilik yemek dağıtımı yaptığı, her gün ihtiyaç sahibi en az 200 kişinin ayağına kadar sıcak yemek ulaştırdığı ifade edildi.
Hayırseverlere aşevine olan desteklerinden ötürü teşekkür edilirken, daha fazla kişiye ulaşma adına destek beklendiği ifade edildi.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
