ARAÇ FİLOSUNA 73 ADET ARAÇ KAZANDIRILDI

ARAÇ FİLOSUNA 73 ADET ARAÇ KAZANDIRILDI
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, 11 ilçede en verimli şekilde hizmet vermek amacıyla proje ve yatırımlarına devam ediyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı bünyesine 73 adet araç dâhil edildi.
Büyükşehir Belediyesi araç filosuna dahil edilen 8 adet Ford Trucks 2533 Arazöz, 10 adet Mercedes 1845LS 4X2 Çekici TIR, 20 adet Fiat Doblo, 5 adet damperli kamyon, 3 adet sepetli Vinç, 2 adet çöp kamyonu, 12 adeti çift kabin 3 adeti tek kabin olmak üzere 15 adet kamyon, 5 adeti 4×4 5 adeti de 4×2 toplam 10 adet pickup aracın tanıtım töreninde konuşma yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Hizmetlerimizi daha etkin ve verimli bir şekilde yürütmek amacıyla iş makineleri, tır, kamyonet ve benzeri sınıfta bugün tanıtımını yaptığımız 73 araçla birlikte 2022 yılında toplam 150 aracı filomuza kazandırmanın heyecan ve mutluluğunu yaşıyoruz. Hizmete aldığımız araçlarımızın güzel Tekirdağ’ımıza ve değerli vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum.Her şeyin en iyisini hak eden halkımıza en iyi hizmeti vermek için mesai kavramı tanımaksızın çalışmaya devam edeceğiz.”dedi.
Araç tanıtım programında Başkan Kadir Albayrak’ın yanı sıra; Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Fatih Ünsal ve Genel Sekreter Yardımcısı Metin Pakdil de yer aldı.
ERGENE GÜNCEL HABER

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
