ACİL DURUM VE AFET TATBİKATI YAPILDI !

ACİL DURUM VE AFET TATBİKATI YAPILDI !
21 Haziran Çarşamba günü Hastane Acil Durum ve Afet Planı kapsamında gerçekleşen tatbikatta Edirne İl Sağlık Müdürlüğünden gözlemciler katıldı.
HAP Başkanı Mesul Müdür Uz Dr Ali Haydar YILDIRIM başkanlığında gerçekleşen tatbikatta senaryo doğrultusunda Cerrahi Servis katında çıkan yangına müdahale edilip hastalar tahliye edildi. Tahliye edilen hastaların ilk müdahaleleri toplanma alanında yapıldıktan sonra acil servise alındı.
Hastane personeli, Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu öğrencileri, hastalar , yakınları ve Keşan Belediyesi İtfaiye görevlilerinin katıldığı tatbikat başarıyla sonuçlandı.
Başhekim Uz Dr Ali Haydar YILDIRIM, bu tip olaylar yaşanmamasını temenni edip İl Sağlık Müdürlüğüne, İtfaiye Amirliğine ve hastane personeline teşekkürlerini iletti
ERGENE GÜNCEL HABER
-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
