DEPREM SONRASI VATANDAŞLARIMIZIN YANINDAYDIK

Özellikle İstanbul başta olmak üzere ilimizi ve Marmara Bölgesi’ndeki birçok ili etkileyen ve insanlara büyük bir korku ve panik yaşatan Silivri merkezli 6.2 şiddetindeki depremin ardından Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tüm imkânlarını seferber ederek korku ve panik yaşayan Tekirdağlıları yalnız bırakmadı.
CANDAN BAŞKAN: “VATANDAŞLARIMIZIN HER KOŞULDA YANINDAYIZ”
Depremin ardından tedirginlik yaşayan, evlerine dönemeyen, çadır kurarak dışarıda kalan vatandaşları ziyaret eden Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin tüm imkânları ile vatandaşların yanında olduğunu belirterek, “Bölgemizde meydana gelen depremin ardından, herhangi bir olumsuzluğa karşı hazırlıklarımızı gözden geçirmek üzere itfaiye personelimizi ziyaret ederek koordinasyon sürecine dair değerlendirmelerde bulunduk. Depremden etkilenen hemşehrilerimizle bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik ve çalışmalarımız hakkında bilgi verdik. Mobil duş ve tuvalet ünitelerimiz, ikram aracımız ve ekiplerimizle vatandaşlarımızın yanlarındayız. Temel ihtiyaçları konusunda da, kendilerini yalnız hissetmemeleri adına da daima yanlarında olacağız. Bu zor günleri dayanışma içinde, hep birlikte aşacağız. Tüm hemşehrilerimize ve depremi hisseden çevre illerdeki yurttaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.” dedi.

-
Çorlu Kalesi’ndeki Kazı Çalışmaları Hızla İlerliyor
-
TEKİRDAĞ TEMİZ GELECEK İÇİN YÜRÜYECEK
-
ERGENE’DE ŞALVAR GECESİ DÜZENLENDİ
-
TREDAŞ, Sahadaki Kadınların Gücünü Görünür Kılıyor
-
REKTÖR ŞAHİN’DEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL İÇİN STRATEJİK ADIM: ULAŞIM PROTOKOLÜ İMZALANDI
-
Tekirdağ Merkezli Firmaların 2025 Ağustos Ayı İhracatı 163 Milyon 435 Bin Dolar Olarak Gerçekleşti
